CENE:
Cene so prikazane brez DDV, DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost (nismo zavezanci za DDV). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. V primeru spremembe cene artikla med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil preklic nakupa ali pa bo ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
PLAČILO:
Nakup je možno poravnati :
- po predračunu na naš TRR (ko plačate preko elektronske banke v sklicu navedite številko naročila)
- po povzetju paketa (plačate poštarju znesek naročila)
DOSTAVA:
Blago naročeno v spletni trgovini dostavljamo sami osebno.
POŠTNINA:
Brezplačna.
ČAS DOSTAVE:
Naročeno blago bo dostavljeno v max. 7 delovnih dneh od datuma prejema naročila.
PRITOŽBE IN SPORI
Podjetje Andrej Kocjančič s.p. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
Podjetje Andrej Kocjančič s.p. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s podajalcem lahko po elektronski pošti obrne na nas. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Podjetje Andrej Kocjančič s.p. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem.
Zato si prizadevo po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
STVARNA NAPAKA
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla. Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
PRAVICA POTROŠNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Ob vračilu mora biti priložen račun, ki ste ga prejeli ob pošiljki. Lahko priložite tudi obrazec za odstopanje od pogodbe kjer navedete številko vašega računa v kolikor želite vračilo kupnine.
Če blago izpolnjuje vse zgoraj naštete pogoje, vam lahko izdelek zamenjamo za drug izdelek ali povrnemo kupnino izdelka na vaš TRR račun, nemudoma oziroma najkasneje v 14 (štirinajstih) dneh.
V kolikor želite zamenjavo, morate napisati na račun izdelek, ki želite, da vam ponovno pošljemo.
Poštne stroške vračila in potne stroške morebitne zamenjave, krije kupec.
POMEMBNO: Ko vračate pošiljko, ne pošiljajte s storitvijo odkupnine, ker tovrstnih pošiljk zaradi možnosti zlorab, ne prevzemamo!!!
Vrnjeno blago pošljite na naslov:
Računalniško programiranje,Andrej Kocjančič s.p.
Naslov : Prade cesta IX/7,
6000 KOPER
POTRDILO O SKLENJENI POGODBI
Račun vam pošljemo po željenem komunikacijskem kanalu. Hranimo vsa besedila pogodbe (račune, predračune), ki so dostopni tudi potrošniku. Vsi registrirani kupci v spletni trgovini imajo dostop do potrdila o sklenjeni pogodbi (računa), zgodovine naročil in do svojega računa še preden se blago odpošlje. Tudi vsi ostali kupci (to so kupci, ki izvedejo hiter nakup brez registracije) lahko dostopajo do potrdila o sklenjeni pogodbi (računa) pred dostavo naročenega blaga tako, da nas kontaktirajo preko elektronske pošte.
NAROČILO
Kupec je po Obligacijskem Zakoniku Republike Slovenija dolžan prevzeti naročen paket.
Kupec ob nakupu potrjuje, da je v celoti seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine in da se z njimi strinja.
Ob nakupu, morate posredovati naslednje podatke:
-Ime in priimek
-Naslov dostave
-Pošto in poštno številko
-Telefonsko številko
-Email
Spletna trgovina bo osebne podatke uporabila izključno za potrebe izpolnitve naročila in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
POMOČ PRI NAKUPU
Pred nakupom kupec v naši spletni trgovini vpiše svoje podatke, ko je artikle že izbral in pospravil v nakupovalno košarico. Naše izdelke lahko iščete po kategorijah, ki so navedene na zgornji strani v spletni trgovini. Ko najdete izdelek, ki želite naročiti, s klikom na sliko, ga boste odprli in imeli tako možnost določiti velikost ter količino izdelkov. Količino, če želite več kot 1, lahko ročno izbrišete in napišete željeno količino ali s puščico. Ko ste to opravili morate pritisniti na gumb "dodaj v košarico" in tako je Vaš izbran izdelek shranjen. Nato lahko nadaljujete brskanje ali greste na blagajno zaključiti nakup. V kolikor ste prepričani, da želite kupiti izbran izdelek, kliknite na "NA BLAGAJNO". Pojavila se bo vsebina Vaše nakupovalne košarice kjer je vidno ime produkta, količina, velikost in cena ter končna cena Vašega naročila. Če ste ugotovili, da ste se pri vnašanju zmotili pri količini, imate možnost to popraviti s pomočjo okenca, kjer spremenite količino. V kolikor ste se zmotili pri izbiri velikosti ali modela, morate izdelek odstraniti iz nakupovalne košarice, vedno s klikom na X in iti ponovno v spletno trgovino ga poiskati in izbrati pravilno opcijo.
Za nadaljevanje morate pritisniti gumb "NA BLAGAJNO". Naslednja stran, ki se Vam bo pojavila je stran kjer morate izbirati način plačila (plačilo po predračunu ali plačilo po povzetju paketa). Nato pa vpisati Vaše podatke za naročilo: ime in priimek, naslov, poštna številka, kraj, elektronski naslov ter Vašo telefonsko številko. Zaradi tovrstnih zlorab so VSA POLJA OBVEZNA.
Označite polje "Prebral sem in se strinjam s pogoji poslovanja". V kolikor jih želite prebrati, lahko kliknete na besedi »pogoji poslovanja« ali jih najdete na dnu spletne strani.
Ko ste se prepričali, da so vsi podatki pravilno vnešeni kliknete na gumb "NADALJUJ" . Prikazal se vam bo celoten pregled naročila. Če želite še kaj popraviti lahko kliknete na gumb "NAZAJ", če pa ste se prepričali, da so vsi podatki pravilno vnešeni in da želite dokončno zaključiti nakup kliknete na gumb "ZAKLJUČI NAROČILO" Prikazalo se Vam bo obvestilo o uspešno opravljenem nakupu in obvestilo o prejemu po elektronski pošti v naslednji nekaj minutah: potrdilo naročila ter podatke za plačilo po predračunu (v primeru, da izberete plačilo po predračunu).
V slučaju, da niste dobili nobenega potrditvenega emaila, pomeni da ste v polje napačno vpisali elektronski naslov. V tem primeru Vas prosimo, da nam pišete na naš email in nam posredujete pravega.
Ko bo Vaša pošiljka predana v dostavo, boste ponovno dobili naš email kjer Vas obveščamo o poslanem naročilu ter Vas obveščamo, da bo prispel k Vam v roku 1-3 delovnih dneh.
V kolikor imate vseeno težave pri nakupovanju, nas lahko kontaktirate na naš email .